( شارک بال قرمز ) - وبلاگ تخصصی ماهیان اکواریومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]
وبلاگ تخصصی ماهیان اکواریومی




نام :Ruby Shark

اندازه :12سانتی متر

pH: 7.5

DH:10-8

دما:27

 این
ماهی ماهی قلمرو طلبی است و همیشه با همنوعان بر سر این موضوع نزاع میکنند
توصیه میکنم که در هر مخزن از یک شارک رنگین کمان استفاده کنید آکواریوم
این ماهی باید دارای سوراخها و سنگها و پوشیده از گیاه باشد ماهی پر خوری
است و عاشق خزهها و جلبکهاست شما میتوانید از برگ کاهو و اسفناج برای
تغذیه انها استفاده کنید ولی معمولا تا کاهو و اسفناچ آب خورده و له نشوند
ازآن تغذیه نمیکنند شما باید دل و اسفناچ را چرخ کنید و در اختیارشان قرار
دهید و یا اینکه یک برک کاهو را کمی بجوشانید تا له شود آنوقت خواهید دید
چگوه این برگ کاهو را گاز میزنند در اطراف دهان این ماهی یک جفت سیلبک
حساس وجود دارد




  • کلمات کلیدی :
  • عارف ::: سه شنبه 88/2/1::: ساعت 8:20 عصر


    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :55930

    >> درباره خودم <<
    وبلاگ تخصصی ماهیان اکواریومی
    عارف
    سلام من عارف کریمیان از شهرستان خاتم هستم . این وبلاگ در مورد ماهیان آکواریمی از قبیل تغذیه ؛ تولید مثل و ... جهت راهنمایی شما دوستان ایجاد شده است . دوستان میتوانید در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح و حتی با دیگران تبادل اطلاعات کنید . و همین طور در قسمت سوالات به سوالات شما دوستان پاسخ داده می شود . در ضمن سال اصلاح الگوی مصرف را هم به شما تبریک میگم .کم مصرف کردن ملاک نیست درست مصرف کردن ملاک است

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    وبلاگ تخصصی ماهیان اکواریومی

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     


    >>رتبه در گوگل<<

    >>ارتباط با من<<
    در صورت تمایا به درج تبلیغات خود در وبلاگ یا پرسش سوالات خود آی دی زیر را اد یا به آن ایمیل بزنید Pars.Angel@yahoo.com


    >>تبلیغات وبلاگ<<